Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Kayıt Et | Giriş YapRSS Feed

kadıköy escort kadıköy escort
kadıköy escort kadıköy escort kadıköy escort kadıköy escort kadıköy escort kadıköy escort kadıköy escort kadıköy escort

 

 

Tenlerimizin Eşliği Ruhumuzu Doyuracak

  • Liste: 8 Mart 2021 18:49

Açıklama

Tenlerimizin Eşliği Ruhumuzu Doyuracak Escort Kadiköy

Her konuda bir fikir sahibi olduğunu iddia eden tipleri sevmiyorum. Yani mutlaka her birimizin böyle uzmanlık düzeyinde bilgilerinin bulunduğu yerler olacaktır. Ancak bunu hemen hemen hayatın her kısmında var olduğunu belirtmek biraz abartı geliyor. Yine de kimseye karşı önyargılı olmamaya çalışıyorum. Belki de haklılardır bilemem. Kendime uygun yapıları bulmak için aslında biraz ince eleyip sık dokuyorum. Yani bu yapımda olan bir şey değiştiremem. Fazlasıyla dikkatli ve titiz bir kadın olduğum için öyle her önüme geleni buyur edemiyorum elbette. Yıllarca vermiş olduğum emeğe saygısızlık olurdu bu doğrusu. Benim rakip olarak adlandırabileceğim hemcinslerim dahi o saygıyı koruyorken kendi kendime bunu yapmam aşırı saçma. Bu sebeple asla çizgimden çıkmadan ve karakterimden ödün vermeden devam ediyorum.

Açık konuşmak gerekirse hüner ve yetenek olarak yanımdan geçebilecek birileri var mıdır? Valla bilemiyorum ama kendi kanaatimce yok. Kadiköy escort sektörü bakıldığında kalabalık olsa bile hakkını verenlerin sayısı öyle bir elin parmaklarını geçmez. Zaten sizlerin de erkekler olarak bunu farkında olduğunuzu düşünüyorum. Yaşadığınız deneyimler ve kötü geçen akşamların ardından sanıyorum ki çok daha özenle arıyorsunuzdur beklentilerinizi karşılayabilecek bayanları. Gençliğime bakıp sakın olsun amatör vs. gibi düşüncelere sokma zihnini. Çünkü deneyimlerin ben yaş ile alakalı olduğunu sanmıyorum. Tamamıyla kişinin ruhunda biten bir olay ve kendime çok güveniyorum.

Hayatta kimse yalnız kalmamalı bence. Sen ve benim gibi tutkularını doyurmak isteyen ve düzenli beraberlikleri sürdüremeyen kişiler ise böylesi özel escort Kadiköy akşamları içerisinde bu durumu gidermeli. Benim şu an için verebileceğim tek garanti şey yanımda kaldığın sürece elimden geleni ardıma koymayacağım. Geri kalanı zaten çekimimize bağlı gelişecektir.

İlan Referans ID: 73460464778d22e9

Etiket Yok

74 toplam görüntüleme, 1 bugün

  

Yorum Yaz

Bu ilana başvurmak için formu doldurarak yayıncıyla iletişime geçiniz.

Satılan İlanlar